Valborg

Hejsan! :)
 
Igår var det valborg! :D
Vi (jag, pappa, Philip) var hemma hos Linda och hennes familj och åt middag! :)
Hennes kompis Cajsa var också där med sin familj, och så var Lindas morfar där ;)
 
Dock så såg vi ingen brasa för det var typ ingen i närheten?
 
Jag har uppdaterat min tab och nyss HATADE jag uppdateringen för det finns ingen knapp att ta skärmbilder med?!
Men nu har jag kollat på Google och man måste klicka på power och volym- knapparna samtidigt...
Men har du en Samsung tab och tänker uppdatera, GÖR INTE DET, den var bättre förr...
 
~Bild från Google~
 
En liten "Dagens" från Johanna
 
DAGENS VILL HA: Ny cykel
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamas, haha ska byta om snart
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Hmm...
DAGENS PLANER: Kanske va med Joanna
DAGENS MISSLYCKANDE: Internet segar, fast det är internets misslyckande, inte mitt ;)
DAGENS GODIS: Är sugen på choklad...
DAGENS HUMÖR: Uttråkad
DAGENS ROLIGASTE: Not much yet...

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin