Läxor, läxor, läxor...

Hejsan! :)
 
Jag gjorde precis klart NO- och svenska-läxorna ;)
Har bara en grej i NO kvar men den är inte i närheten så jobbig som den jag gjorde...
Skrev hela matsmältningsvägen...
Det andra är att man ska planera en måltid som har allt kroppen behöver, asså vitaminer, protein osv.
 
I svenska skulle vi skriva om Christina Herrström och det gick nog rätt bra också ;)
Det är så skönt för hela veckan har vi haft NO i datasalen, imorgon blir ju sista dagen där och jag är klar ;)
Men då kan jag ju skriva lite mer på den andra saken om måltiden :P
 
Så det är ju rätt skönt ;)
Idag var vi på Friskis&Svettis på idrotten, som i tisdags. Vi körde "indoor walking", alltså att man går på en såndär maskin som jag lägger upp en bild på : }
Det är jätteskönt att vara på Friskis&Svettis mitt på dagen när solen skiner och det är sååå mycket mysigare än skolan!
Nästan så man önskar att Friskis&Svettis var en skola...?
 
Strax kommer pappa och då ska vi hämta min lillebror från hans träning och lämna mammas bil (pappas chef har hans bil för tillfället) och sen ska vi cykla hem, lajk a friggin baws (mmmh, vacker stavning).
 
Har cyklat mycket senaste veckan... JUSTE, JAG FICK EN NY CYKEL IGÅR :D
Indoor walking↑
En likadan cykel som jag har nu↑
{Bilderna är från Google}
 
Puuusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin