1D Konsert!!!

Hejsan! :)
 
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen ;)
Men i onsdags kväll så var jag ju på One Direction!!!
Trodde att jag skulle lugna ner mig efter att jag hade sett dom och inse att de bara är fem vanliga killar, jag insåg ju det för ett tag sen... men det ändrar inte det faktum att de är FEM KILLAR MED FANTASTISKA ÄNGLARÖSTER OCH SNYGGASTE UTSEENDET OCH ANTAGLIGEN GULLIGASTE PERSONLIGHETEN?!
 
Gaaah, det var så kul och perfekt och Niall vinkade två gånger och log och jag bara asdfghjkl
Zayn och Harry vinkade också men Niall gjorde det TVÅ GÅNGER ♥
Jag är ju Nialls girl också! ;)
De är asdfghjkl-bra och om du någonsin får chansen att köpa biljetter till någon av deras konserter- TVEKA INTE, du behöver inte ens vara ett fan för att älska showen!
 
Alla var så glada och dansade och hoppade, det var värsta träningspasset, haha!
Önskar att jag kunde träna sådär varje vecka... skrika och sjunga och dansa och hoppa och vinka och filma på samma gång ;)
 
Igår smakade jag Loka Choklad-Milkshake och den är hur god som helst!
Tyckte inte att den lät så gott men det var det!!! ;)
{Julias bild, följ mig på Instagram}
 
Puuusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin