Skola på kvällen?

Hejsan :)
 
Idag har jag sovmorgon! Whoop whoop!
Ska snart börja fixa mig, går till bussen om ca en timme ;)
Idag är det väl en vanlig dag bara att jag får åka buss själv till skolan för min kompis som jag åker med och en annan som vi brukar möta vid stationen där vi går av är på musikal :(
Men det är inte så farligt!
Det är ju inte första gången jag åker buss själv?
 
Och ikväll så måste vi komma tillbaka till skolan, 18.30-20.30 :/
Det är något drogsamtal/föräldramöte
 
Men vi får komp-tid, så vi får ledigt på skärtorsdagen medans resten av skolan får vara i skolan :D
Så det är jag ju nöjd med, 2 timmars extra skola för att slippa ca 6 timmar? :)
Min katt ;)
 
Puuuss

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Härligt, jo det är bra! :)

händer idag? Kram

2013-03-13 @ 11:26:38
URL: http://www.nattstad.se/zofiejashari
Postat av: Allie

Nae vad lyxigt!
Har ni också haft drogtema i skolan?:)

2013-03-13 @ 15:52:59
URL: http://allies.blogg.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin