Prao

Hejsan! :)
 
Jag har inte bloggat på typ en vecka, jag vet ;)
Men jag har haft prao igår och idag! :D
 
Har det tills på fredag ;)
Jag praoar på hunddagis och hundarna är jättesöta! :)
Och så hade vi tur med vädret! :D
 
Fast vid den långa promenaden (2 timmar) så började det snöa... >:(
Jättekul...
Och så var det halt och alla vi halkade fast jag var typ den enda som inte ramlade när jag halkade ;)
De stackars hundarna halkade också runt haha :)
Estland 2010
Vad brun jag blir alltså...
På båda bilderna är de enda länderna jag har varit i på sommaren varit Sverige och Polen... (inga varma länder)
 
Jag längtar verkligen till sommaren så att jag kan bli brun igen!
Och gå i shorts...
 
Puuusss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2013-03-19 @ 20:53:06
URL: http://twizzdream.blogg.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin