H&M Shopping

Hejsan :)
 
Praon var jätterolig och jag får kanske något helgjobb där någon gång! ;)
Vi får väl se om de smsar och behöver mig? :)
 
Men imorse så kom pappa hit och vi gick till centrum och fikade, mysigt ;)
Vi gick in på H&M och jag tyckte att det fanns så många fina saker så...
Sen åkte jag och mamma till centrum och stack in på H&M och shoppade... åt mig :P
Här är det jag köpte:
Är nöjd med allt :)
Och tröjan på 3:e bilden kommer jag inte att använda med maxikjolen ;)
 
Puuussss

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

Hej!
Va gärna med och tävla om ett halsband på min blogg!
Sorry om du inte gillar sådana inlägg!
Kram:)

2013-03-26 @ 19:22:21
URL: http://michelleosein.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin