Happy!

Hejsan :)
 
När jag kom hem så fick jag en glad överraskning!
MINA PARFYMER HAR KOMMIT! :D *fangirling*
Love Spell och Mango Temptation (as you may know)
 
Här kommer några bilder på dem ;)
Image and video hosting by TinyPic
Sprayade på lite Mango Temptation och nu luktar jag jättesött! :3
 
Annars då...
Jo, vi hade bara två lektioner istället för 4
 

Några stycken skulle ha spanska på morgonen men deras lektion var inställd, och eftersom att våran SO-lärare är sjuk så kollade de om vi skulle ha någon vikarie, men det visste dem inte i expeditionen.
 
Sen kom jag och några till som har språkval mitt på dagen istället för att ha SO, men det visade sig att typ 10 minuter innan vår lektion så blev vikarien sjuk och gick hem...
 
Sen var det lunch. Efter lunchen så skulle vi se om vi hade någon vikarie eftersom att även våran svenskalärare är borta, men det visste de inte på expeditionen.
 
15 minuter innan lektionen får vi reda på att vi inte har någon vikarie.
 
Sen har jag spanska som vanligt medans de som kom på morgonen har håltimme och sen hade vi matteprov.
 
Alltså kunde morgonens spanskagrupp ha kommit klockan 2 men de kom 8.30!

Stackarna...
 
Puuuusss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken intressant blogg du har! Fina bilder och bra skrivet. Ha en bra eftermiddag :)

2013-03-07 @ 17:22:24
URL: http://jonnahjalmarssons.devote.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin