Exemplarisk

Hejsan :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket utom att prova på Zumba som mammas kompis har lånat ut till oss och tränat med en app? ;)
 
Men igår så var det ju "drogmöte" och jag kände mig rätt så duktig och som ett exemplariskt barn ;)
I min grupp (3 elever 4 föräldrar, man satt inte med sina föräldrar) så var jag den enda av oss 3 elever som inte umgicks med äldre och som aldrig hade blivit erbjuden alkohol eller cigaretter. Ehehe...
Och så var det lite annat också ;)
 
Jag tänker ju aldrig dricka alkohol
Bara typ cider och pommac men de innehåller väl typ 0,7% eller nåt?
 
Cigaretter och droger är ju inte heller särskilt frestande, är du cool om du har gula tänder, mörka påsar under ögonen, grå hy, stripigt och äckligt hår och en totalt förstörd hälsa?
Njaa, skulle inte tro det? Usch...
 
Men folk väljer ju att göra dessa idiotiska saker?
Jag hatar inte rökare, jag hatar det de gör...
Mot sig själva och andra!
 
Värsta talet, haha? ;)
 
Visste du att...

Över 90% av alla narkomaner har någon gång rökt cigaretter
Håller man sig undan cigaretter så är risken mindre att man börjar med droger
 

Puusss

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Jaha okej trevligt :)

Jag tog det lungt igår. Vad händer ihelgen? Kram

2013-03-15 @ 14:48:36
URL: http://www.nattstad.se/zofiejashari
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-17 @ 21:06:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin