Victoria's Secret | Zoella

Hejsan :)
 
Kollar lite på Victoria's Secret kläder, asså mjukiskläder och klänningar mm.
Synd bara att de är rätt så dyra...
Skulle säkert kunna köpa typ en tröja eller två, men allt är ju så fint...
 
Jag skulle bli ashdfjahjksg-glad om jag fick gå runt i en Victoria's Secret-affär och ta vad jag ville
Det kommer ju inte att hända men man kan ju drömma...
 

Lite fina kläder från Victoria's Secret
Det var bara lite vanliga kläder som jag tyckte var snygga :)
Men jag är mer "into" Topshop och BikBok-stilen ;)
 
Zoella (Zoe Sugg) är en tjej från Storbritannien som gör YouTube-videor och hon har sjukt fin kläd- och hårstil!
Även smink och inredning ;)
Hon är min inspiration när det kommer till hår, smink och kläder
Och jag ska kanske få göra ombré som henne! :D
Zoe↑
Zoe och Alfie, en annan YouTubare↑
 
Puuuss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin