Uppdatering

Oj, vad bra jag har uppdaterat?
Idag var jag iväg och köpte en värmeskyddande spray och en vanlig hårspray på Kicks :)
Annars så har jag väl inte gjort så mycket idag? :)
 
Men igår...

...så var jag hemma för att jag är förkyld, runt halv 3 åkte jag med Joanna och hennes mamma till ett hunddagis.
Vi behövde nämligen söka praoplats någonstans... :)
 
Och hunddagiset tog emot oss! Weiii!
 
Kul att få jobba med djur :)
Så jag ser fram emot det!
Fast det är i mars... :/
 
Jag blir galen på skolan just nu för det är sjukt mycket bråk, allvarliga bråk
Folk slåss och nakenbilder på en 7:a har skickats runt?
Men skolan gör ingenting åt det?
Två 9:or sparkade och slog en 6:a som jag känner och den ena 9:an bad om ursäkt men det ända skolan hade gjort var att sms:a "misshandlarnas" föräldrar?!
 
Inte ens kallat in dem på samtal eller nåt?!
Skitskola!
Bra att min lillebror bytte spålänge han går i 6:an, jag går kvar nu...
 
Men nu avrundar jag med en bild på mina sprayer ;)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin