Prov

Hejsan :)
 
Tyckte att bloggen behövde uppdateras, så varför inte nu? :)
 
I tisdags hade min spanskagrupp spanskaprov, kul va...?
Till det behövde man inte plugga så mycket, eller inte jag...
 
Sen var det onsdag igår och då hade vi SO-prov, lika kul det!
Fast det behövde jag inte riktigt heller plugga till...
 
Sen kom torsdagen, idag alltså...
NO-provet, det var det jag hade varit nervös inför, som jag behövde plugga till så mycket!
Det värsta var att det var som sista lektion!
 
Sista lektionen kom, alla var trötta efter gympan...
Men då var det ju ett problem... typ alla killarna var på något innebandy DM med några lärare, så vi var väldigt få...
 
Det var även en tjej som var bortrest och minst två stycken som var sjuka...
Så provet skjöts upp till på tisdag!
 
Om jag är lättad? Nej, jobbigt! Nu har jag mer tid på mig att stressa upp mig!
Hade hellre fått det överstökat... :(
 
Men det är inget att klaga över, kan inte göra något åt det nu...
Hejdå!
 
Jag i förrigår ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea & Isabell

Hej! Det skulle vara jättekul om du ville vara med och tävla om veckans blogg :)
Direktlänk hittar du här: http://linneaisabells.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html

2013-02-07 @ 12:35:03
URL: http://linneaisabells.blogg.se/

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin