Bio + Nytt skal?

Hejsan :)
Idag ska jag åka med mamma, Philip och hans kompis och kolla på bio ;)
Vi ska kolla på "Berättelsen om Pi" :)
Vi går säkert in i några affärer också ;)
 
Jag kollar på samma hemsida där jag köpte mitt fodral :)
De har jättefina skal också! :D
En favorit är ett skal med "Now Panic And Freak Out" och jag har ett silikonfodral med "Keep Calm And Carry On" så det skulle vara lite kul ;)
 
Men en annan favorit är ett med en telefonkiosk på!
Älskar det ;)
Och ett med en polaroid kamera! :o
Okej, här kommer typ mina fem favoriter! ;)
 
Man kan se Buckingham palace i bakgrunden också! :)
Willy Wonkas choklad med en guldbiljett! ;)
Från Kalle och chokladfabriken
Ett skal med en nebulosa ;)
 
 
Puuuss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin