Online shopping

Hejsan :)
 
Jag sitter och kollar på Victorias Secret's hemsida och på shopping4net.se
Mamma kommer snart hem och vi ska beställa lite saker ;)
Ska försöka övertala henne att köpa Victorias Secret-parfym till mig :)
De har ett erbjudande; 3 för $30, det blev mindre men sen tillkommer ju frakten och så ;)
På shopping4net får man fri frakt om vi köper allt det som jag har lagt i kundvagnen hehe :)
Men man kan ju alltid ta bort varor! ;)
 
Victorias Secret-parfymerna jag gääärna vill ha:
 
Jag vet att den första luktar gott och antar att de andra också gör det :)
 
Från shopping4net behöver jag bara lite hair-repair shampoo och balsam ;)
Det var nog allt jag har att säga?
 
Puuuss :)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin