New In - Jeans + tröja

Hejsan! :)
 
Nu sitter jag här med nytvättat hår och myskläder och ska kolla på TV3-play ;)
Kollade nyss på "Sveriges roligaste klipp", jättekul... (noot)
 
Vet inte ens varför jag slösar min tid på att kolla, det är ju jättetråkigt?
Ibland kommer någon söt och knäpp hund/katt och då blir det kul!
 
Och idag så fick jag ett par nya Silvia Jeans från ginatricot, hade redan 2 par men båda har hål mellan benen :$
Och jag fick en tröja som jag tycker jättemycket om! :D
Dock inte den färgen...
Men de gråa "Sandy top"-arna är annorlunda på hemsidan :s
Så, ja en helfärgad i grått ;)
 
Det var ju trevligt :)
Och någon dag ska jag och mamma beställa lite hårgrejer från shopping4net, det är mycket billigare där!
 
Puusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin