Längdskidor och fler prov

Hejsan :)
 
Nu har jag ju inte skrivit igen!
Jag gör ju aldrig det när jag är hos pappa haha ;)
 
Men i veckan så hade jag 2 prov, båda gick jättebra!
Hade det ena på tisdagen (i teknik, konstruktion) och igår (i spanska)
 
Vi fick resultaten från NO-provet (i teknik) igår och jag fick A! :D
Blev jätteglad! :)
Och i... tisdags tror jag, så fick vi resultaten från SO-provet, och gissa vad?
Jag fick A! :D
 
Kände att det gick riktigt bra på spanskaprovet också, jag älskar språk! :)
Så det är ju kul :)
Och den kommande veckan så är det temavecka!
Va skönt!
 
Vi 8:or ska ha tema kärlek... tycker att det finns mycket bättre teman man kan ha...
Jag tycker att vi istället borde ha tema "samhälle" och typ gå in på t. ex. Instagram och söka på #suicidalthoughts som jag gjorde en kväll och lämna en kommentar där man berättar att man finns där för dem!
 
Jag försökte hjälpa 3 tjejer, 1 svarade och bad mig om min kik, men sen skickade hon inget på kik.
Men bara så att de vet att någon bryr sig!
 
Idag har jag och min lillebror åkt lite längdskidor på fotbollsplanen bakom huset och lite utanför den ;)
Vi åkte kanske 10 varv?
Sitter kvar i fleecetröja och tights ;)
Mamma lånade mina underställsbyxor... :P
 
Så nu sitter jag bara och tar det lugnt :)
Ska kanske fråga Joanna om hon vill göra nåt?
Följde inte med henne och hennes mamma till stan tidigare för mamma tvingade mig att stanna hemma och städa...
 
Fin fleece? ;)
OBS! Tog på mig örhängena när jag kom hem haha ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin