Klippt håret

Hejsan :)
 
Idag var det andra dagen på temaveckan och det är mycket skönare än riktiga lektioner! :D
Vi hade bild och man fick rita något som har med kärlek att göra, vad man vill ;)
Jag tänkte rita en katt med ett hjärta i pälsens teckning men bestämde mig för att göra en katts ansikte med lite hjärtan runt... HAHAH ;)
Jag vet att den ser halvstörd ut men jag gjorde mitt bästa på 100 min... (först 1 timme sen 40 minuter)
 
Men sen kom jag hem från skolan och gick till frisören! Hon bor på våran gata och är min lillebrors kompis mamma ;)
Hon har sitt kontor i deras källare och de har det jättefint hemma!
Vitt och fräscht! ;)
 
Så nu är mitt hår ca... mer än 5 cm kortare i alla fall! ;)
 
Före- och efter! (min lillebror tog från olika vinklar... sorry...)
Förlåt för kvalitén också, den är från Instagram ;)
 
Puuss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin