One Direction

OMG...
Asdfghjkl jag bara kan inte...
JAG VANN TVÅ ONE DIRECTION KONSERT-BILJETTER TILL 8 MAJ!!!
 
ASSÅ SERIÖST?! JAG?! JAG HAR ALDRIG VUNNIT NÅGOT FÖRUT?!?!?!
Och detta var inte illa asså...
Jag hörde att jag fick ett mail men tänkte att det var ett av dom dagliga "reklam"-mailen från members.com eller YouTube, men nej, jag såg att det stod "Du vann".
 
Jag tänkte "reklam?" men sen kollade jag på mailet och såg detta:
{Följ mig på Instagram}
JAG BARA ALSFDKAFJJGKL, det här är inte på riktigt.
 
MEN DET ÄR DET ELLER VADÅ?!?!?!
JAG ÄR SÅ GLAAAD :D
 
Och sen så hittade jag en awesome "app" till android som heter PicsArt
Två bilder jag fixade:
Ooh, fancy
Vilken Tumblr-girl man är?
{Bild #2 har effekten "Amaro" på Instagram}
 
Puuusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin