Joggat

Hejsan! :)
Imorse så åkte jag, pappa och Philip till "skogen" och joggade ;)
 
Varför jag skriver "skogen"?
Jo, för att det bara är ett friluftsområde :)
Jag fick prova alla mina nya jogging-grejer :P
Jackan, tightsen, t-shirten och skorna, allt speciellt för att springa :)
 
Jag vart glad överraskad över min kondition!
Trodde jag var jätte-otränad men jag var okej ;)
Ingen maraton-löpare precis?
 
Och det är så skönt efteråt!
Man är helt "klar" i huvudet och det är bara skönt att vila ;)
 
Sen åkte jag och pappa och lämnade Philip hos en kompis och åkte bort till Väsby-centrum
Trodde att det skulle vara ett litet utomhus-centrum men det var rätt stort! ;)
 
Vi fikade på Wayne's Coffee och kollade i affärer ;)
Sen när vi kom hem så kollade jag på YouTube-videor och nu ska jag se om Joanna är hemma :)
Puuusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin