Ingen spanska + Nytt!

Hejsan :)
 
Jag har inte skrivit på ett tag nu va?
Men i söndags så åkte jag, mamma och Philip till Stinsen! :D
 
Egentligen så skulle vi bara köpa lite street-hockey-skydd åt Philip och typ balsam och inpackning åt mig, men det blev lite mer...
 
Jag fick:
Från vänster:
Gliss Ultimate Repair Hair Repair (med flytande Keratin) från Schwarzkopf (Inpackning)
Gliss Satin Relax Hair Repair (med flytande Keratin) från Schwarzkopf (Balsam)
H&M's Smoky Eyeshadows Palette (ögonskuggor i naturliga nyanser)
Under:
H&M's Dark Brown Eyebrow Liner (ögonbrynspenna)
H&M's Dubbel-borste med en snedskuren penna för tunna linjer och en vanlig borste
Vänster om:
Maybelline the Falsies Volum Express Black Drama (mascara)
H&M's Rouge Brush (jättemjuk och bra för contouring, framhäva kindben och så)
 
Mycket H&M grejer...
Och idag var spanskan inställd så vi hade håltimme :D
Det var rätt skönt, men sen hade vi matte... som vi slipper imorgon!
Fast vi ska typ ha teori i gympasalen istället? ehh...
 
Men nu måste jag renskriva en labrapport till NO:n och sen ska jag läsa ut min svenska-bok :)
 
Puuusss
 

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin