Fram med cykeln

Hejsan! :)
 
Idag kunde ingen göra något heller, men jag har "bokat" imorgon och lördagen :D
Så jag och min lillebror åkte hem till pappa för att hämta mammas cykel som jag använder ;)
Det var jätteskönt eftersom att vädret är så fint och i solen var det över 30+ (!!!)
 
Sen så fick vi cykla till Lidl och köpa lite småsaker ;)
Vi gjorde en ny sims-familj med oss själva, Skrollan och en hund :)
Gjorde mig med en camo-skjorta och blev kär...
Och till mina idrottskläder hade jag neon-mörk-lila byxor och blev kär...
 
Så nu ska jag ha lila byxor och en camo-skjorta! :D
Hittade faktiskt både och på BikBoks hemsida :)
 
Vill du veta något nytt om mig?
 
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Svart t-shirt, svarta mjukisar
Sommarplaner: LONDON! Och Polen och fjällvandring :P
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Värme och sol, fast ibland kyla och sol ;) 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 
En stor lyxkryssare som tar mig hem, One Direction (+deras familjer) och min familj
Sparare eller slösare: Sparare
Tror på liv på andra planeter: Ja, men inga som kommer till jorden, haha
Tror du på mirakel: Kanske
Ser du på kärleken som ett misstag: 
Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två/Tre
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Sällan, när jag gör det så gör jag det inte så högt
Rädd för insekter? Nej, vad ska de göra?
Äckligaste insekten: Flugor, vet du vad de har suttit i innan de landar på dig?
Om du fick välja en eller flera superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar, flyga, osynlighet och genomskinlighet (när jag vill)
Vad vill du jobba som? Advokat eller sångerska (fast chansen är liiiiten att jag blir sångerska haha)
Chips, morötter eller godis? Godis, ibland chips
Pizza eller hamburgare? Olika, men just nu; hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske en liten tatuering som betyder mycket 
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Är du rädd för blod? Lite, mer äcklad av det
Gillar du att sjunga? Ja, men är inte så bra på det
Anser du att du är stark? Ganska
Brukar du sola? Väldigt sällan
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? 
Nej (kommer aldrig göra)
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej (kommer aldrig göra)
 
Snott från Johanna, Emelie och Julias blogg
Sötis, hon har tassen i hålet på pallen :)
 
Puuuusss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin