Sminkprodukter

Hejsan :)

Sitter och kollar lite på olika YouTube-sminktutorials och ginatricots egna sminklinje
Det är riktigt billigt och jag känner för att köpa lite sminkborstar och sånt, kanske något annat litet men jag har ju det mesta och brukar inte sminka huden så mkt för man får finnar av det och jag tkr inte att det behövs och såfort jag ska testa så blir det onaturligt och jättemkt :s
 
Så jag skulle kunna behöva lite sånt ;)

Första är en riktigt tunn och liten Eyeshadow brush och den kan ju vara bra att ha om man ska ha tunna linjer med ögonskugga, min tunnaste borste kan vara en aning för tjock ibland men oftast blir resultatet bra ;)
Den kostar 29kr 

Andra är en Rouge Brush och eftersom att jag har naturligt röda kinder, fast inte så fint röda och symetriska utan lite ojämnt färgade och jag brukar ibland (väldigt sällan) jämna ut färgen med rouge ;)
Den kostar 39kr
Den sista är en Powder Brush och det skulle jag verkligen kunna behöva eftersom att min borste är gammal och har säkert massa gammalt puder i sig eftersom att det är mammas gamla borste och man måste nog byta ut borstarna då och då för att det inte ska finnas massa bakterier? :s
Den kostar 39kr

Jaaa :)
Det var väl allt för mig ;)
Tack och hej

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin