Släktforskning

Hej :)
Idag var det andra dagen på elevens val :)
Jag har släktforskning och jag har inte kommit så långt :s
Har massa namn som jag redan vet men jag har inte kommit längre än det, datorn har inte hjälpt så jättemkt...
Bara lite ;)
Idag var vi på stadsarkivet och skulle forska men jag vet inte vilken info som är rätt och det var mest i Sverige man kunde söka och den delen av släkten jag söker på bor i Finland :s
Har typ ingen svensk släkt...
Finska och polska är typ alla...
Men de finska släktingarna kommer typ från de svensktalande delarna tror jag :)
De har svenska efternamn iaf?
Bara farfar har ett finskt :)
Inga namn kommer från nån info genom datorn, bara datum och sånt ;)
Och jag vet inte vrf det är ballonger vid mormor? :P
Hon fyller ju år 4 januari...
 

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin