Skidåkning och spiraltänger

Hejsan :)
Idag kom jag hem från skidåkningen :D
Det var jättekul och vi hade tur med vädret ;)
 
Vi badade bara 1 gång men det är ändå så grunt i poolen så jag lätt bottnar överallt
Typ 1.20m på de djupaste ställena..
 
Och nu har jag kollat efter spiraltänger men inte hittat några tills för nån minut sen...
Remington Stylist Easy Curl Locktång CI6219
 
Den kostar 399kr på elgiganten :)
Och enligt pricerunner.se så kostar den det typ överallt ;)
 
Ska nog köpa den :))
 
Har en locktång och en plattång men locktången suger, såfort man borstar håret så försvinner lockarna..
Men när Joanna lockade mitt hår med sin spiraltång så satt lockarna kvar tills jag tvättade håret!
 
Alltså höll de fint i tre dagar!
 
Men jag vet inte vart hon fick sin ifrån och hon fick den av sin mamma så hon vet inte heller ;)
 
Puuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: haha förlåt för sent svar ^^ gott nytt år förresten! men visst var jag vacker HAHAHA xD tack så mycket! du har fina ögonbryn! :)<3

Svar: Haha gör inget, gott nytt år :) <3Tack ;)
victoriairene.blogg.se

2013-01-01 @ 23:54:07
URL: http://johannawilhelmssons.blogg.se

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin