Mössor och lussebullar

Hejsan :)
Jag har inte bloggat i helgen eftersom att jag åkte skidor i söndags och bara inte ville i lördags och igår ;)
Idag märkte jag att min dator är suuperseg och därför använder jag pappas ;)
Jag har ätit en lussebulle idag, mums :)
Okej, back to söndag
 
Det var typ -26,5 grader som kallast! :o
Vi va i Kungsberget och åkte och där var det runt -20 och vi kunde inte stanna särskilt länge eftersom att vi började frysa :s
Sen åkte vi och handlade lite mat bara och vidare till stugan, där var vi inte så länge, vi fikade bara :)
Vi åkte förbi Gysinge påväg till stugan och de hade en liten söt affär med gammaldags godis och den var hur mysig som helst! :)
Och påväg hem från stugan så åkte vi in på en julmarknad och kollade lite :)
Jag såg en söt mössa men jag har redan tillräckligt med mössor ;)
Annars kan jag säkert hitta en liknande i en vanlig klädaffär eftersom att den inte var så unik ;)
Denhär är från KappAhl och den jag såg var typ exakt likadan :)
Puuss! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin