Luciatåg

Hejsan :)
Idag har jag haft Lucia hela dagen :)
Vi hade 3 föreställningar för skolan ;)
Uppdelat så att alla klasser skulle få se ;)
 
Första föreställningen gick snabbt och bra, men andra var ca 10 min efter den första så jag fick stå upp igen och eftersom att jag svankar så fick jag sjuukt ont av att stå så länge, och ljusen vi höll i brände allt syre så jag fick knappt någon luft (inte bara jag) och höll typ på att svimma :s
Pluss att några 6or buade för att vara jobbiga...
Och sista föreställningen var bara jobbig för att alla ville hem...
Rent utsagt en skitdag?
 
Imorgon ska jag ha sista vanliga skoldagen för året! :D
 
För...
Måndag - Onsdag Elevens val
Torsdag Städdag
Fredag Avslutning
 
Yaaay! :D
Men imorgon har vi NO...
 
Inte så "Yaaay!"...
 

Och så ska jag (och min grupp) spela upp en sak vi har skrivit på svenskan...
Våran "pjäs" (man skulle skriva om ett möte) är rätt random och låång...
Så det kan bli kul ;)
 
Puuss :)
Varsågoda, här får ni en bild på världens sötaste stjärngosse

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin