Julshopping

Hejsan :)
Idag var jag i skolan mellan halv nio (lite innan) och två
Vi slutade innan två men jag väntade på Linda och så drog vi till centrum för att handla julklappar ;)
Hon skulle köpa åt sin syster och två mostrar :)
Hon väntade med att köpa åt en kompis och sin morfar ;)
Men jag köpte bara några halsband åt mig själv och en julklapp åt Philip :)
Mina fina halsband ;)
Min favorit är "Mr. Sexypants"
Vi gick runt lite och kollade på kläder och sånt också ;)
Såg Johanna och Ida också ;)
Det finns så sjukt fina väskor på Accent! :)
Det var där jag köpte min väska som jag har nu, en svart Vezzano ;)
 
Men jag nöjer mig med min nu och tror inte att jag typ behöver en väska med nitar ;)
Kan inte hitta någon en som jag skulle vilja ha :(
 
Nu kollar jag på TV och så.. :)
Och jag och Linda fikade i centrum också ;)
Jättemysigt :)
Jättefina ;)
Det var mörkt på caféet så det blev suddigt :P
 
Puuuss

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin