Julpynt

Idag har jag bara tagit det lite lugnt, åkt pulka och längdskidor med min lillebror och vi gjorde en ljuslykta trots att det inte var kramsnö ;)
Den har lyst i lite mer än två timmar nu :)
Men nu sitter jag med min katt i soffan och kollar lite på datorn bara ;)
Ska kolla lite YouTubare typ... sen blir det väl Solsidan :)
Nyss satt Skrollan (min katt) här men nej, nu sprang hon iväg ;)
Juste! Jag och Philip (min bror) pyntade huset idag! ;)
Ställde fram ljusstakarna och lite julprydnader :)
Vi tog också fram de röda kuddarna till soffan i vardagsrummet istället för de gröna och la två filtar i soffan ;)
Okej, jag har suttit vid kuddarna därför ser det helt squishy ut ;)
Och förlåt för kvalitén men jag tog bilden med mobilen ;)
Bjuder på en till bild med dålig kvalité då :D
När man ändå är i farten? Haha ;)
Puuuss :)

Kommentarer

Lämna en kommentar

Namn:
Spara uppgifter

Mail:

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Follow on Bloglovin